söndag 27 april 2014

tv-serier

Är väldigt "tv-tittande" av mig och har alltid varit. Ända sedan jag var liten har jag älskat tv-serier, och gör det fortfarande. Jag tittar mycket hellre på serier än på filmer. I filmerna hinner man bara "lära känna" karaktärena och så är filmen slut, synd tycker jag. Eftersom det alltid finns någon karaktär man tycker om. Vi har hunnit se en del serier faktiskt...

Första serien vi satt fastklistrade bägge 2 var "prison break". Serien var enligt mig ganska rå och hemsk mellan varven. och visst hade jag en och annan mardröm av den det kan jag erkänna. Men man kan ändå inget annat än tycka om karaktärena i serien..och ett stort plus är ju förståss att dom hade världens snyggaste huvudperson..Wentworth Miller, som Michael Scofield...SLURP!

En annan serie vi tittat är zombieserien "The walking dead". Jag som aldrig fattat poängen med varken vampyrer eller levande döda fullkomligt älskar den här serien. Min absoluta favorit hittills, om än jag tycker att den borde ha avslutats efter tredje säsongen...där den spårade ur. Men första och andra säsongen var verkligen jätte bra. Rekommenderar ifall ni inte har sett den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar